SEA, Online marketing

Condept is vanaf vandaag DoubleClick Full Stack leverancier

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken
december 2017
Vanaf vandaag mag Condept zich officieel leverancier noemen van een Full Stack implementatie van de DoubleClick Digital Marketing suite. Dat betekent dat we voor - en vooral samen met - onze opdrachtgevers een volgende stap kunnen maken in de automatisering van relevante digitale marketing.
2013
Condept is opgericht in het digitale tijdperk in 2013 als creatief bureau dat mooie merkverhalen ontwikkelt en uitwerkt. Sinds 2016 hebben wij “showing stories” als tagline aan ons merk verbonden. We zijn bezig om als bureau merkverhalen te maken en creatie te verbinden aan merkverhalen. Deze laten we vervolgens, meetbaar, zien en verbeteren we. Creatie en data bij elkaar brengen noemen we dat.
2017
Merkverhalen vertellen houdt in mijn ogen niet op bij het ontwikkelen van mooie merkverhalen. De afgelopen 2 jaar hebben we erg hard gewerkt aan de technologiekant en in de operatie om niet alleen merkverhalen te ontwikkelen, maar ook meetbaar succesvol te maken. We willen zelf de verantwoordelijkheid nemen voor onze creatie en deze ook laten zien. Per vandaag voegen we daarom de DoubleClick Digital Marketing suite implementatie toe aan onze dienstverlening.
DoubleClick
De DoubleClick Digital Marketing suite is wereldwijd toonaangevend in het bij elkaar brengen van marketing intelligentie. Zowel analyse van álle digitale marketingkanalen als inzet van Display en Search maakt het mogelijk een geïntegreerd overzicht te realiseren van alle touchpoints in een klantreis. Dit bespaart tijd en zorgt creatief gezien voor heel veel kansen. Bovendien zorgt één overzicht van alle impressies en klikken op marketinguitingen ervoor dat de daadwerkelijke waarde van elke uiting inzichtelijk is. Begrijpen. Bereiken. Meten.
Voorbeeld
Stel je bent een retailer. Iemand ziet een toffe video van jou in display op de mobiel (Nespresso apparaten). Ze vergeet jouw merk, maar heeft eigenlijk altijd al interesse gehad in zo’n ‘Nespresso ding’ en wil het dan maar gewoon vandaag hebben. Ze doet een zoekopdracht in Bing op de computer (‘Nespresso apparaat vandaag in huis’) en jij wordt bovenaan vertoond. Ze klikt. Vervolgens wordt jouw site bezocht, maar geen aankoop gedaan. Een uur later is ze weer digitaal op de iPad en je laat een bumper-ad zien met de content: “Wil je 'm vandaag in huis? Dat kan hoor, moet je wel voor 15u bestellen ;-)”. Kan dit echt? Ja, dat kan. En als we merken dat het werkt gaan we dit succes vergroten.
Relevant
Relevantie is wat (digitale) marketing vandaag de dag nog steeds vaak mist. Daarom wordt het ook vaak als irritant bestempeld. Daarom gebruiken mensen adblockers. De juiste inzet van technologie moet dit in mijn ogen veranderen. Als branche hebben we nog een lange weg te gaan om dit op te lossen. Met de DoubleClick stack kunnen we mooie en relevante creatie beter laten zien én meten. Hiermee doen wij graag een stapje in de goede richting.

Thanks.

Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl

Meer van dit

SEA Online marketing