SEA

Een simpele webshop, b2b leadproduct, of juist zo ultra-complex als de reisbranche. We kunnen uit de voeten met budgetten van €1.000 tot €10MIO per maand. Door onze brede oriëntatie en specifieke ervaring maken we je SEA beter.

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    SEA-scan en/of set-up.
    We brengen de huidige situatie in kaart en bedenken een aanvalsstrategie. We onderzoeken en bedenken een account set-up waarmee we gaan winnen.
  • 02
    Prioriteren.
    Vanuit de start gaan we met een acties/projectenlijst (backlog) aan de slag. We prioriteren aan de hand van impact en tijd/budget: onder andere door een roadmap en targets.
  • 03
    Actiehouders.
    We kunnen zowel strategie als executie tot in de puntjes, maar we kunnen ook de taken verdelen. We horen graag wat jouw voorkeur heeft.
  • 04
    Laaghangend fruit.
    We doen eerst wat op korte termijn de meeste impact geeft. Voor nieuwe én bestaande accounts is er altijd laaghangend fruit.
  • 05
    Sprints.
    In sprints van 2 weken werken we gezamenlijk het backlog af. Altijd in afstemming. Wil je versnellen, dan doen we mee. Wil je rustiger, dan kan dat ook.
  • 06
    Terugkerend.
    We doen onderhoud voor meer efficiency. Wat naast projecten steeds terugkerend is, zijn bijvoorbeeld wijzigingen van biedingen en uitsluiten van zoekwoorden.
  • 07
    Analyse/rapportage.
    We analyseren wat onze acties hebben gerealiseerd. Kritisch en nieuwsgierig. We rapporteren op basis van jouw organisatiebehoefte.
  • 08
    Actualiseren backlog.
    Na een periode van werk is het belangrijk weer stil te staan bij potentie. De wereld, Google en jouw bedrijf veranderen. We maken een nieuwe actielijst en starten opnieuw bij stap 2.
Ik bel jou wel
Wat is SEA?
In Nederland zien we SEA (Search Engine Advertising) als adverteren in Google (en Bing).

Google introduceerde AdWords in 2000. In de Westerse wereld heeft Google de strijd om de gebruiker gewonnen, daarom worden in Nederland de termen 'Google Ads' en 'SEA' als synoniem voor elkaar gebruikt. Wereldwijd zijn Bing, Yahoo, Baidu en Yandex ook grote spelers. Overigens mogen we YouTube ook niet vergeten als zoekmachine.
Onze visie op SEA
"Wat is het doel", daar begint elk SEA project mee. Wat mag een nieuwe klant kosten? Draai je met een ROI-% target, of juist met een vaste hoeveelheid kosten per klant of lead. 

Goede SEA begint bij een structuur, een visie op verslaan van de concurrentie en optimaal inzetten van wat technisch nu mogelijk is. Als je daar een goede product/prijs en goede landingspagina's bij hebt, ga je met SEA winnen.
Als succesvolle start-up in de reisbranche verwachten we veel flexibiliteit, structuur en expertise van onze partners. Samen met Condept hebben wij onze SEA-budgetten zien groeien van €1.000 naar boven de €50.000 per maand.
Goboony

SEA Specialisten

Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl
Arno Blokker
Marketeer
arno@condept.nl
Jiska Spaan
Marketeer
jiska@condept.nl
Anouk Geukema
Marketeer
anouk@condept.nl
Kim Blok
Marketeer
kim@condept.nl