Funnels

Funnels zijn onze lievelings, want daar mogen we altijd helemaal los: Een beetje 'hacken'. Met funnelhacken zorgen we ervoor dat we een soepele flow creëren tussen campagne-landing-conversie. Zo worden bezoekers klanten.

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Hook.
    Elke campagne heeft een 'hook' nodig. Die 'hook' grijpt de aandacht van een nietsvermoedende, onschuldige internetter.
  • 02
     Story.
    In de story wek je vertrouwen, spreek je tot de verbeelding en creëer je verlangen.
  • 03
     Offer.     
    Het aanbod is een logisch antwoord op de story. Een offer hoeft niet je 'high ticket'-product te zijn. Het kan ook een freebie zijn om kennis te maken.
  • 04
    Opschalen.
    Als een funnel werkt, zullen we deze zo snel en hard mogelijk opschalen. Tot de maximale potentie is benut.
Ik bel jou wel
Wat zijn funnels?
Een funnel is een salesproces: een denkwijze en werkwijze om een gebruiker van contact tot conversie te brengen.

Je kunt een funnel zien als een soort trechter, waarbij de gebruiker in één (soms meerdere) sessies door verschillende fasen heen gaat en uiteindelijk bij de aankoop van je product/dienst terecht komt. De eerste bestelling kan een freebie, proefbestelling of een keiharde order zijn.

Je hebt vast al wel eens succesvolle funnels gezien en er misschien wel in gezeten. Vaak kenmerken ze zich door een persoonlijk verhaal en weggeven van iets gratis; waarna je vertrouwen krijgt en de behoefte bij je ontstaat om het high-ticket product te kopen.
Onze visie op funnels
We leven in een wereld van continue bèta. We starten graag met 'funnelhacken' voor je: een proces waarbij we door in hele korte sprintjes snel terechtkomen bij een succesvolle funnel.

Funnels werken uitermate goed op het internet, omdat ze perfect inspelen op een (gecreëerde) behoefte van een gebruiker. Wanneer die eerste 'voet tussen de deur' er is, is er de mogelijkheid om de gebruiker te cross/upsellen.

Online funnels zijn uniek in hun soort, omdat ze vaak zowel simpel als uiterst schaalbaar zijn.

Funnel hackers

Arno Blokker
Marketeer
arno@condept.nl
Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl
Jiska Spaan
Marketeer
jiska@condept.nl