Facebook / Insta marketing

Je ziet ze vast wel eens langskomen op je tijdlijn: Succesvolle advertenties. Als je zelf op social media actief bent natuurlijk. Dat maken we voor jouw bedrijf ook winstgevend.

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Funnel bouwen.
    Zorg voor een hele snelle en laagdrempelige conversie: een one-click inschrijving in een formulier. Gratis webinar of whitepaper.
  • 02
    Creatie.
    We maken (samen) content: video/foto/tekst. Het gaat vooral om testen, want je weet van tevoren nooit waar de doelgroep op aanslaat.
  • 03
    Live & fail fast.
    In social marketing kan je nooit te vroeg live gaan. Je moet het algoritme voor jouw combi's van product/doelgroep leren kennen.
  • 04
    Winnaars opschalen.
    • Op dag 1 zetten we 27 advertenties aan, per advertentieset. Op dag 2 zijn er nog 3, op dag 3 gaat al het budget naar één winnaar.
  • 05
    Leren en analyseren
    Vernieuwen is super belangrijk. Tussen de frequentie 2 en 4 is maximaal en moet je de campagne weer vernieuwen.
  • 06
    Borgen
    Nu we een werkende product/markt-combinatie hebben: Ben je klaar om écht volume achter je service te zetten?
Ik bel jou wel
Wat is Facebook/Insta marketing
We hebben het hier over betaald adverteren in de grootste social media kanalen: Facebook en Instagram. Natuurlijk bedoelen we LinkedIn daar ook mee, dat is allemaal vergelijkbaar.

Het unieke van Facebook (Insta = Facebook) is dat ze zó veel van je weten, waardoor je als adverteerder super specifieke doelgroepen en 'vergelijkbare' doelgroepen kunt maken. Daar kan je écht heel specifiek mee targeten.
Onze visie op Facebook/Insta marketing
Facebook/Insta is een mooi branding kanaal. Máár, het is ook een kanaal waar je super snel mee kunt opschalen omdat het 'push'-marketing is. Potentiële klanten hoeven dus niet op zoek te zijn...

Onze taak is dus een doelgroep vinden die je met een instap-product kunt activeren (webinar, whitepaper, freebie). Vervolgens kan je deze groep up/cross-sellen met bijvoorbeeld retargeting.

Door héél veel te testen maken we de match tussen product en doelgroep. Die match schalen we op: Succes!

Brainen?

Jiska Spaan
Marketeer
jiska@condept.nl
Reinier van Eijk
Marketing directeur
reinier@condept.nl