Channel management

Online marketing is vooral veel regelen. Elk project heeft daarom iemand nodig die de koers weet, snelheid maakt en mensen bij elkaar brengt. Channel management zit in ons DNA.

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Uitzoeken.
    Wat is er al? Wat is de bedrijfsvisie? Waar liggen de kansen? Wie doet wat? Wanneer wil ik het af? Wat is winnen?
  • 02
    Regelen.
    We gaan al opstijgend het vliegtuig bouwen. Zo maken we vaart en gaan we steeds een stukje sneller.
  • 03
    Structureren.
    Als we snelheid hebben kunnen we zaken structureren zodat ze in een proces van verbetering en onderhoud terecht komen.
Ik bel jou wel
Wat is channel management?
Een Channel manager is verantwoordelijk voor het resultaat uit de campagne. Dan gaat het over de online marketing-campagnes, maar bijvoorbeeld ook over de landingspagina's. Het gaat om de hele klantreis en de output daarvan; van product/dienst tot afnemer. Ja daar zitten campagnes bij, maar is nog véél meer te snappen en regelen. Dus eigenlijk is het een soort dure naam voor 'spin in het interweb'.
Onze visie op channel management
Resultaat halen. Impact maken. Het klinkt zó afgezaagd maar met ons channel management is dat het enige dat telt. Het moet werken, het moet onder de streep positief uitkomen. We zijn niet bang voor wrijving, want dat zorgt voor glans.

Wij geloven in proefballonnetjes. Het creëren van een MVP (minimum viable product) en al vliegende het vliegtuig verder te bouwen. Daarmee haal je snelheid en resultaat.

Brainen?

Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl
Arno Blokker
Marketeer
arno@condept.nl