Leadgeneratie

B2B marketing, leadgeneratie, het is héél anders dan stofzuigertjes verkopen aan consumenten. Het beslistraject is langer, producten complexer... Hoe doe je dat nou online?

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo doen wij leadgeneratie

  • 01
    Landingspagina.
    Een landingspagina met één doel: waarde toevoegen aan de gebruiker, waardoor deze ons vertrouwt en iets (gratis) van ons wil.
  • 02
    Testen.
    Vanuit push-, en pull kanalen sturen we traffic naar de landingspagina toe. Vervolgens gaan we leren en testen hoe we het best op de behoefte inspelen.
  • 03
    Converteren.
    We converteren gebruikers naar contactpersonen, die we kunnen bellen om hun 'gratis' product te ontvangen. Zo zetten we die voet binnen de deur.
Onze visie op leadgeneratie
Online leadgeneratie is helemaal niet zo lastig. Je moet de klantreis goed begrijpen. Veel bedrijven proberen online te doen wat ze offline doen, en dat werkt niet.

Voor ons kenmerken B2B-trajecten zich altijd door de benadering van beslissers en de grote groep beïnvloeders daar omheen, in push-, en pull kanalen.

Deze mensen geven we iets van waarde, groot of klein, zodat we persoonlijk contact met ze kunnen krijgen. Daar wordt marketing ineens sales. En sales, dat kan jij als geen ander, toch?
Dus. Meer weten?

Meer over leads?

Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl
Arno Blokker
Marketeer
arno@condept.nl