Service design

Klantbeleving, de basis van jouw succes. Jij hebt een product of dienst, wij een strategische oplossing om die beleving te optimaliseren. We denken na over je doel, we doen marktonderzoek en gaan vervolgens samen ontdekken, iets creëren en reflecteren of het werkt. Daarna implemeteren we de nieuwe strategie voor de beste beleving voor klanten. Niet eindeloos onderzoeken, maar stappen maken en terug kijken wat anders mag of beter kan. 

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Praten.
    Over je droomklant en je droomproduct. En de brug en kansen daartussen.
  • 02
    Onderzoeken.
    Is de droomklant die je hebt bedacht wel écht je droomklant? En hoe reageert deze op vragen over je product?
  • 03
    Creëren.
    En dan gaan we een MVP definiëren. Wat zijn de basis eisen aan een product voor je doelgroep?
  • 04
    Testen.
    We gaan live met de MVP, testen hoe de doelgroep reageert.
  • 05
    Leren. Analyseren.
    Met klanten praten. De MVP verbeteren en de beleving versterken.
  • 06
    Borgen.
    Nu we een werkende product/markt-combinatie hebben: Ben je klaar om écht volume achter je service te zetten?
Ik bel jou wel ;)
Wat is service design?
Service design is het centraal stellen van je klant. Vanuit hun perspectief ga je het product of dienst bekijken en bouwen. Hoe krijgt jouw klant het beste gevoel? Uiteindelijk draait dat om service. Centraal staat de klantreis van je doelgroep/droomklant/persona, waarop je een (nieuwe) service gaat ontwikkelen. Bij service design doe je dit op basis van een ge-eikt proces waarin veel flexibiliteit is en gaandeweg de juiste match wordt gevonden tussen behoefte van de aanbieder en de afnemer.
Onze visie op service design
Wij geloven in proefballonnetjes. Het creëren van een MVP (minimum viable product) en door deze vervolgens steeds te testen kom je op een beleving die aansluit bij de behoefte van de doelgroep. Niet maanden nadenken en marktonderzoek naar het perfecte product, dat vervolgens niet aansluit. Nee; juist met kleine stapjes transformeren en na die maanden een werkende bèta te hebben staan. Samen brengen we alle touchpoints in kaart, onderzoeken we processen, inventariseren we stakeholders en gaan we aan de slag. PS: We leven in een wereld van continue bèta...

Specialisten

David Tins
Creatief Directeur
david@condept.nl
Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl‬