Klantreis

Wat ervaart je klant? Wij kruipen in de schoenen van je klant en doorlopen iedere stap. Alle touchpoints op een rij vormen de klantreis. Wij visualiseren deze om inzicht te krijgen en punten te verbeteren. Het doel? De totaalervaring verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. 

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken
Zo pakken wij dat aan
Een klantreisproces begint altijd bij het doen van kwalitatief onderzoek: interviews, website polls, een focusgroep. Op basis daarvan brengen we behoeftes, gevoelens en verlangens in kaart. Deze werken we uit in een concreet product/service, een blueprint of gebruiken we in design of funnel. Of allemaal.
Bekijk Service design
  • Service design
  • Service blueprint
  • UX design
Samen met het UX-team van Condept hebben wij de gehele klantreis in kaart gebracht. Na de eerste verbeteringen werd het resultaat al gemeten, geweldig! 
Jan - Nieuwe Schoolfoto
Samen op reis?

Specialisten

Jan Vermeij
Algemeen Directeur
jan@condept.nl
David Tins
Creatief Directeur
david@condept.nl
Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl