Campagne uitingen

Tof, je wilt een campagne lanceren. Maar wie maakt alle uitingen? Wij! Onze ontwerpers en marketeers werken nauw samen om efficiënt de juiste uitingen te creëren. Van een pakkende copy tot de mooiste designs. Wij hebben de kracht in huis.

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Ontdekken.
    Wat heb je al aan content? Wat is het doel? Samen ontdekken we wat onze rol moet zijn om de uitingen te maken. 
  • 02
    Concept.
    Wij maken een concept op basis het doel en de gegeven feiten. Hiermee schetsen wij een uiting om de campagne vorm te geven.
  • 03
    Productie.
    Het concept staat; tijd voor de productie. Onze creatieve koppen ontwerpen alle deliverables om de campagne te starten.
  • 04
    Oplevering.
    • Op basis van de gewenste kanalen en technieken leveren wij alle uitingen op. Maak je klaar voor de lancering. 
  • 05
    Leren en analyseren.
    Vernieuwen is super belangrijk. Tussen de 2 en 4 is je frequentie maximaal en moet je de campagne weer vernieuwen.
  • 06
    Borgen.
    Nu we een werkende product/markt-combinatie hebben: Ben je klaar om écht volume achter je service te zetten?
Uit je, laat van je horen!
Wat zijn campagne uitingen?
Je hebt vaak al een idee of een wens om een product aan het publiek te laten zien. Foto's zijn al geschoten, de strategie is al bedacht. En nu? Tijd om alle campagne uitingen te vormen. Wij nemen het stokje over en ontwerpen alle uitingen. Sterk in taal en beeld, klaar voor de lancering. Met andere woorden; campagne uitingen is dat wat de doelgroep moét gaan zien. 
Onze visie op campagne uitingen
Wij hebben een mening over wat een goede uiting is. Deze onderbouwen we door schoolvoorbeelden of ervaringen met dezelfde doelgroep. Iedere uiting moet de campagne versterken. Afhankelijk van het moment en de plaats van de uiting zitten hier randvoorwaarden aan. Wij maken niet 1 setje, maar denken verder en leveren een serie op die past bij iedere stap in de funnel. 

Campagne bazen

Reinier van Eijk
Marketing Directeur
reinier@condept.nl
David Tins
Creatief Directeur
david@condept.nl