Rebranding

De koers van het merk is veranderd. Tijd voor een update van de brand, ook wel de rebranding genoemd. Waar komt het merk vandaan, waar staat het nu, maar vooral; waar groeit het merk naartoe? Wij ondezoeken deze vragen en geven antwoord in de vorm van een strategie, implementatie traject en overweldigend ontwerp. 

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Praten.
    Jullie hebben een vraag en behoefte; wij stellen ook vragen, veel vragen. Samen bepalen we het ultieme doel. 
  • 02
    Onderzoeken.
    We onderdompelen onszelf in jullie merk. Bekijken wat was, onderzoeken wat is en kaderen wat gaat komen. 
  • 03
    Voorlopig ontwerp.
    Door de eerste stappen hebben wij een mening en visie gevormd. Deze vertalen wij naar een meerdere ontwerpen, aan jullie de keus.
  • 04
    Definitief ontwerp.
    Keuze gemaakt? Jullie feedback is de input voor de laatste stap in het rebranden. Stiekem testen we al hoe het in de praktijk eruit komt te zien.
  • 05
    De lancering.
    Het merk is vernieuwd, nu de lancering nog. Als een raket het universum in en toepassen op alle uitingen. 
Tijd voor vernieuwing?
Wat is rebranding?
Het opnieuw vormgeven van een bestaand merk noemen we een rebranding. Een mens groeit, een merk ook. Net als schilderwerk kun je het merk af en toe bijwerken, maar soms is een grondige verbouwing nodig. Of juist een restauratie naar de oorsprong. Afhankelijk van het merk en de (nieuwe) strategie is het proces van de rebranding verschillend. Wij zien deze vraag naar voren komen bij professionalisering, wisseling van eigenaar, breder marktaanbod en dergelijke. Samen kijken we waar het merk naartoe gaat groeien, in welke stappen en waar we impact kunnen maken. 
Onze visie op rebranding
Rebranden, het leukste traject als merk. Even een frisse wind door alle merkuitingen. Misschien is het wel tijd voor een nieuwe naam? Ons kan het niet gek genoeg. Wij ontwerpen met extra liefde op respectvolle wijze een nieuw merk. Daarbij vinden wij het fantastische om deze nieuwe stijl door te voeren in alles was een klant raakt. Van print tot interieur ontwerp toe, wij hebben alle ervaring in huis. 
"David is een ouwe baas, goeie baard. Prima om zaken mee te doen"
Jasper Mattijssen - CNS

Brandbazen

David Tins
Creatief directeur
david@condept.nl
Frank van Delft
Ontwerper
frank@condept.nl