Huisstijl

Wat is een merk zonder huisstijl? Precies, geen merk. De basis voor ieder merk begint met een logo en hoe je deze toepast in alle uitingen. Dit gecombineerd met kleurstelling en fontgebruik vormt een huisstijl. Ieder merk verdient er een die past bij zijn verhaal. Laat ons los en je hebt in no-time de basis voor een goed merk. 

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Ontdekken.
    Wat is de basisbehoefte voor het merk? Hoe is het merk gepositioneerd? Wat zijn jullie wensen?
  • 02
    Onderzoeken.
    Op basis van jullie input gaan wij debriefen en de kaders bepalen voor het onderzoek. Dit vormt de start voor het ontwerp. 
  • 03
    Ontwerpen.
    In een voorlopig ontwerp presenteren wij reeks concepten. Na de presentatie maken en jullie feedback wordt het definitief ontwerp gepresenteerd.
  • 04
    Opleveren.
    De huisstijl is klaar. Wij leveren naast het ontwerp een brandguide op zodat iedereen er mee kan werken. 
  • 05
    Door ontwerpen.
    De stijl staat, maar het uitwerken van de visitekaartjes tot aan de bedrijfsbussen. Wij ontwerpen het merk graag door.
Let's design! 
Wat is een huisstijl?
Je denkt natuurlijk aan jouw visitekaartje. Letterlijk en figuurlijk. Maar het gaat verder dan dat. Een merk komt uit de verf wanneer een grafisch ontwerp wordt gemaakt in de vorm van een logo met bijhorende stijl. 

De kracht van het logo-ontwerp, denk aan dé Nike swoosh, is alles bepalend. De grafische laag er omheen, van kleur tot font gebruik vormen de basis ingrediënten van een eigen stijl. Starbucks met zijn herkenbare groen is een mooi voorbeeld. Combineer dit in een serie van uitgingen en je hebt een huisstijl. Denk aan dat visitekaartje, briefpapier, webdesign, signing, printwerk tot bedrijfsauto's. Laat het zien! 
Onze visie op een huisstijl
Het minimale wat een merk nodig heeft is een toffe stijl. Passend bij het doel, de missie en de doelgroep. Wij maken het merk eigen en bedenken vanaf scratch een nieuwe stijl. Van snelle ontwerpen, zonder diep onderzoek, tot grote ontwerptrajecten met meerdere uitwerkingen. Wij worden overal enthousiast van en zien altijd een kans een merk als nieuw te laten stralen. 
"Condept wist precies waar we naar op zoek waren, zonder dat wij het zelf wisten. Als bedrijf is je imago je ziel, kwetsbaar. Goed contact en creativiteit heeft voor een eindresultaat gezorgd waar wij nog steeds erg veel plezier van hebben."
Jasper Mattijssen - CNS

Grafisch ontwerpers

David Tins
Creatief directeur
david@condept.nl
Frank van Delft
Ontwerper
frank@condept.nl