Campagne

Hoe mooi is het om een product aan te bieden aan potentiĆ«le nieuwe klanten. Door een campagne te ontwerpen en deze vervolgens te lanceren raak je de doelgroep. Maar hoe start je een concept en op welke manier voor je deze uit? Juist traditioneel of guerrilla stijl.  Van idee tot volledige uitwerking, wij hebben de skills om een campagne te ontwerpen en te lanceren als een raket. 

😅
Oeps, hier is het leegjes
Probeer een andere search of neem contact met ons op
🤔
Oeps, dat ging niet zo goed...
Het lijkt op een fout aan onze kant, onze developers zijn op de hoogte gebracht. Probeer een andere zoekopdracht of probeer het later nog eens.
👀
Bezig met zoeken

Zo gaan we te werk

  • 01
    Inventariseren.
    Jullie hebben het gouden ei, maar nog geen idee hoe deze aan de man te brengen. Wij inventariseren de kansen.
  • 02
    Onderzoeken.
    Wij onderzoeken de mogelijkheden binnen jullie planning en budget. Bijna klaar voor een concept. 
  • 03
    Concept.
    Wij ontwerpen een concept. Een taggie naam, slogan en denken na over de content die nodig is.
  • 04
    Presentatie.
    Wij presenteren het concept, de kansen en laten zien hoe we strategisch de doelgroep gaan raken.
  • 05
    Produceren.
    Wij ontwikkelen het concept verder inclusief alle nodige deliverables.  
  • 06
    Lanceren.
    Afhankelijk van het concept maken wij een lanceerplan. Rest jou alleen nog maar om op de 'rode startknop' te slaan. 
C(h)ampagne? Let's talk!
Wat is een campagne?
Je kent ze waarschijnlijk wel; de stuntelige manager van Albert Heijn, de grappige ex-rijke man van Telfort of de waanzinnige campagne van Nike 'They can't stop us'. Dat is precies de kracht van een goede campagne. Vanuit het doel ontwikkelen wij een concept. Dit concept krijgt een naam, tagline, visie, visuals en een productie plan. Dit is de basis voor een campagne die blijft hangen. 
Onze visie op een campagne
Verhalen vertellen, dat vinden wij prachtig. Een concept vertellen wij in een zin. Op basis van ieder merk kunnen wij een concept bedenken dat het juiste effect heeft. Van een kleine social campagne tot een fysieke campagne (ATL) en het ontwikkelen van een beursconcept. Voor ons is geen uitdaging te gek of te groot. We kruipen in de klant en vragen ons af wat de doelgroep nu echt aan het merk bindt of wat nog niet. Daar zit de basis voor input voor het te ontwikkelen concept. Afhankelijk van tijd en budget is een serie of onetimer mogelijk. Jij hebt het product, wij bouwen de raket! 

Strategen

David Tins
Creatief directeur
david@condept.nl
Reinier van Eijk
Marketing directeur
reinier@condept.nl